زن و شوهر فریبکار بلای شومی سر زن تنها آوردند + عکس

به گزارش رکنا ، رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: شاکیه هیچگونه آدرس و مشخصاتی از متهم در اختیار نداشت لذا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته تصویر سارق را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی نامبرده و همسرش را در یکی از استان های شمالی کشور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

ماجرا چه بود؟

سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی استان همدان و طرح شکایت مبنی بر اینکه شوهرش که به مواد مخدر اعتیاد داشته و با خودرو در حال مسافرکشی بوده با 2 نفر زن و مرد آشنا می شود که مرد ناشناس خود را از خیرین معرفی و بیان می کند که قصد کمک به شوهرم برای ترک اعتیاد وی را دارد که این 2 نفر به این بهانه به منزل ما مراجعه کردند.

فرصت طلبی سارقان از خانه خالی

این مقام انتظامی افزود: شاکیه در ادامه اظهاراتش گفت، متهم حدود 10 روز همراه همسرش در منزل آن ها حضور داشته و در این مدت شوهرش را برای ترک اعتیاد در بیمارستان بستری می کنند و در یک روز که شاکیه در منزل حضور نداشته اقدام به سرقت 130گرم طلا،4 عدد نگین فیروزه ای، 94میلیون ریال وجه نقد، ماشین ریش تراش، چمدان پر از لباس های زنانه و مردانه نو ، لوازم شخصی، سوییچ یدک خودرو و...کرده و متواری شده اند.

متهم هیچ آدرسی به جا نگذاشت

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: شاکیه هیچگونه آدرس و مشخصاتی از متهم در اختیار نداشت لذا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته تصویر سارق را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم و همسرش را در یکی از استان های شمالی کشور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: متهمان در استان اصفهان و استان یزد نیز تحت تعقیب بودند و ضمن هماهنگی با پلیس آگاهی آن استان ها با قرار مناسب از طریق مرجع قضایی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟