کشف عجیب در متروی تهران / 3 پسر چه رازی داشتند؟!

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید عطاالهی با اشاره به کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در متروی پایانه جنوب اظهار داشت: صبح امروز عوامل گشت آشکار ایستگاه پایانه جنوب در سکوی مسافربری مترو حین گشت زنی به سه پسر جوان مشکوک می‌شوند.

وی افزود: این سه پسر به همراه خود کوله پشتی‌های بزرگی داشتند که به محض مشاهده مأموران، مسیر خودشان را عوض می‌کنند و سعی داشتند از سالن مترو خارج شوند.

رئیس پلیس متروی پایتخت گفت: این موضوع باعث شد تا عوامل گشت آشکار پلیس مترو به این سه نفر مشکوک شوند و آنها را متوقف کنند و جهت بررسی محتویات کوله پشتی ها، آنها را به ایستگاه پلیس مترو منتقل کنند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال این افراد به ایستگاه پلیس مترو، با بررسی کوله پشتی‌های آنها، مشخص شد که در هر کوله پشتی بسته سیاه رنگ بزرگی قرار دارد که داخل هر کدام از این بسته‌های سیاره رنگ مواد مخدر از نوع گراس به وزن تقریباً دو کیلوگرم وجود دارد.

عطاالهی گفت: بعد از توزین و تجمیع این بسته‌ها، مشخص شد که ۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع گراس همراه این سه جوان بوده است.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد این نفرات که بین ۲۰ تا ۲۳ سال سن دارند، این مواد را از یکی از شهرستان‌های شمالی تهران خریداری کردند و قصد داشتند با انتقال آن از طریق مترو، این مواد مخدر را به پایانه جنوب برسانند و بعد به یکی از شهرستان‌ها انتقال دهند که البته با هوشیاری مأموران پلیس مترو نقشه این افراد نقش برآب می‌شود.

عطاالهی گفت: افراد دستگیر شده فاقد سابقه کیفری بودند و در اعترافاتشان اقرار کردند که به منظور کسب درآمد، این کار را انتخاب کرده اند و می خواسته اند محموله مواد مخدر را به یکی از شهرستان‌ها ارسال کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 571790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟