فیلم اختصاصی از  دخمه دلالان خودروهای زیر زمینی در قلب تهران + جزئیات
حجم ویدیو: 14.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت به خبرنگار رکنا، گفت: در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو و سو استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان احتکار این کالای مصرفی در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

شناسایی خودروی های احتکار شده

وی توضیح داد: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه روز گذشته، خبری در رصد های اطلاعاتی مشخص شد، مالکان 2 پارکینگ خودرویی به نام پارکینگ طبقاتی کاوه در حوالی خیابان آزادی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی در داخل پارکینگشان دپو و جمع آوری کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی گزارش شد و دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اخذ شد، گفت: با اخذ دستور قضائی بلافاصله تیمی از ماموران این معاونت برای دستگیری مالکان پارکینیگ ها و بازرسی از محل های اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در مرحله اول تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند از یکی از پارکینگ ها تعداد 32 دستگاه انواع خورو های پژو 206، تیبا، دنا و رانا کشف کنند. و در ادامه از پارکینگ دوم تعداد 69 دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل جک S5 ، هایما، پژو 405، مزدا 3 و ساینا کشف و مالک این پارکینگ ها دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

این مقام ارشد پلیسی با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده حدود 200 میلیارد ریال توسط کارشناسان ارزیابی شده است، افزود: هر دو پارکینگ با دستور قضائی پلمب و متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

فرصت یک هفته ای برای خودروهای احتکار شده

سردار ذوالقدری به رکنا گفت: به صاحبان این خودروها فرصت یک هفته ای ارائه شده تا خودروهایشان را در بازار به فروش برسانند تا از احتکار خارج شود و در غیر این صورت قوه قضاییه با آنها برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟