تشییع پیکر ۵ شهید حادثه شناور کنارک به صورت خودرویی + عکس

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک در بوشهر با تسلیت شهادت دریادلان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: حادثه‌ دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریائی ارتش انجامید بسیار تلخ و تاسف آور است.

وی با بیان اینکه شهدا عاقبت به‌خیر می‌شوند و از ایزد منان روزی می‌گیرند افزود:هر چند غم از دست دادن دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه شناور کنارک برای بازماندگان و نیروی دریایی بس بزرگ، سنگین و دردناک است اما یقین بدانید این شهدا عاقبت به‌خیر شده‌اند و مایه افتخار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به 5 تن از شهدای حادثه شناور کنارک مربوط به استان بوشهر است افزود: پیکرمطهر 5 شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می‌شود.

حجت‌الاسلام تشکری از برگزاری مراسم تشییع شهدای یاد شده به صورت خودرویی و موتوری خبر داد و گفت: این شهدا پس از انتقال به بوشهر به سبب جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت خودرویی و موتوری تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدا در گلزارهای شهدا به خاک سپرده می‌شوند خاطر نشان کرد: مراسم تشییع ابتدا در پایگاه دریایی بوشهر با حضور مسئولان ارشد نظامی و خانواده‌های شهدا برگزار و پس از بدرقه در خیابان امام رضا(ع) بوشهر و برای خاکسپاری به شهرستانها منتقل می‌شوند.

بر پایه این گزارش از 19 شهید حادثه شناور کنارک ، 5 شهید مهدی رازی، مصطفی پویانفر، رضا دهقانی، سیدمنصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی در نقاط مختلف استان بوشهر تشییع و خاکسپاری می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟