5 دختر تهرانی در تله پسر جوان / آیدین بیهوش مرا به خانه اش برد ! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از چند ماه قبل به دنبال شکایت دختر جوانی به نام سمیرا آغاز شد.

وی که به پلیس آگاهی رفته بود از پسری به نام آیدین شکایت کرد.

 وی گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با آیدین آشنا شدم .او همیشه صفحه‌ مرا دنبال می‌کرد که پس از مدتی به من ابراز علاقه کرد و با من طرح دوستی ریخت. من به ملاقات او رفته بودم که سوار ماشین شدم .اما در بین راه آبمیوه ای به من تعارف کرد که پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. او مرا به خانه ای برد و آزارم داد.

دختر جوان گفت: من هیچ اطلاعاتی غیر از عکس پروفایل این پسر ندارم. اولین بار که با او آشنا شده بودم عکس پروفایل را در گوشی موبایلم ذخیره کردم اما پس از آن مدتی آیدین آن عکس را پاک کرد و این عکس تار و بی کیفیت تنها سرنخی است که از او در دست دارم.

تجاوز به دخترجوان دیگر

پرونده دختر جوان برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و حالی که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده بود دومین شکایت مشابه مطرح شد. دختر دیگری به دام شیطانی پسر جوان افتاده بود. مشخصاتی که این دختر از پسر شیطان صفت ارائه داده بود با مشخصات آیدین مطابقت داشت. این دختر مدعی بود پسر جوان پس از طرح دوستی او را به زور به خانه اش کشانده آزار داده است.

این دختر گفت: من هیچ نشانی از پسر شیطان صفت در دست ندارد و در اینستااگرام با او آشنا شده بودم که بعد از اولین ملاقات مرا به تله انداخت و آزارم داد.

بازداشت جوان متجاوز به 5 دختر

در حالیکه عکس تار و بی کیفیت متهم ،تنها سرنخ این پرونده بود، تحقیقات آغاز شد تا اینکه یکی از مأموران اداره آگاهی با مشاهده این تصویر متهم را شناسایی کرد.

این مامور پلیس گفت وی را مدتی قبل به اتهام آدم ربایی بازداشت کرده و حالا در زندان است. با افشای این ماجرا پسر جوان به نام حمید که بازداشت بود، شناسایی شد.

در بررسی ها مشخص شد وی چندین پرونده دیگر تحت عنوان آدم ربایی و آزار و اذیت در دادسرای جنایی دارند که تحت رسیدگی است.

در ادامه تحقیقات روشن شد این متهم هر بار می خواست نقشه شیطانی اش را اجرا کند و دختر جوانی را به تله بیاندازد عکس پروفایلش را حذف می کرد تا آنها نتوانند پس از شکایت ردی ازوی به دست آورند. پسر شیطان صفت قبلا نیز چند بار بازداشت شده بود اما هر بار خودش را با نام و مشخصات جعلی به پلیس معرفی کرده بود.

این متهم که چهار پرونده در حال رسیدگی به اتهام آزار و اذیت چهار دختر جوان در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران دارد که در یکی از آنها به شلاق محکوم شده، پرونده ها تجمیع و برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا قضات به صورت یکجا به جرائم وی رسیدگی کنند.

این در حالی است که تعداد شکات به 5 نفر رسیده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟