این 3 جوان خوشتیپ را در تهران دیده اید؟ / آنها عشق دوچرخه  لاکچری داشتند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سرافراز احمدی رئیس کلانتری 133 شهرزیبا گفت: چند روز قبل یکی از عوامل کلانتری 133 شهرزیبا در محله شهر زیبا با مرد مرموزی که یک دوچرخه سالم در دست داشت روبرو شد و با توجه به مرموز بودن رفتارهای این مرد، مامور پلیس به صورت نامحسوس حرکات مرد ژولیده را زیر نظرقرار داد.

وی افزود: با هماهنگی های قضائی مامور کلانتری در تحقیقات میدانی مشاهده کرد که این مرد مرموز وارد یک کارگاه قدیمی در منطقه کن شد که مامور پلیس در بررسی کارگاه قدیمی با چند دوچرخه سالم و نو که در آن محل نگهداری شده بود روبرو شد.

انبار دوچرخه های سرقتی

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات بعدی مامور کلانتری با بررسی پرونده های سرقت دوچرخه در 10 روز گذشته اطلاعات دوچرخه های سرقتی را به دست آورد و مشخص شد دوچرخه های داخل کارگاه همان دوچرخه های سرقتی است.

رئیس کلانتری 133 شهر زیبا گفت: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه به کارگاه قدیمی ورود پیدا کردند و 3 جوان افغان را دستگیر کردند و تعداد 15 دوچرخه سرقتی نیز به دست آمد.

3 سارق افغان

سرهنگ احمدی اظهار داشت: در تحقیقات از سارقان که 27 تا 30 سال سن دارند مشخص شد 2 تن از متهمان نقش زاغ زن را داشته و نفر سوم با بالا رفتن از لوله های گاز به حیاط خانه ورود کرده و دوچرخه های گرانقیمت را سرقت می کرده و این دوچرخه ها را با خودروی وانت به منطقه مولوی برده و به قیمت ارزانی به فروش می رسانند.

این مقام پلیسی در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و تعداد 10 تن از مال باختگان نیز شناسایی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟