بی رحم ترین مرد این روزهای ایران بازداشت می شود /  ازدواج موقت با دختر 9 ساله ! + فیلم
حجم ویدیو: 3.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش رکنا، «حبیب اله مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی که فردی در آن از ازدواج موقتش با یک دختر ۹ ساله می‌گوید، گفت: پس از مشاهده این فیلم سریعا با مقامات دادگستری و قوه قضاییه تماس گرفتیم و از آنها در خواست کردیم تا با فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود، برخورد قضایی صورت بگیرد. همچنین در صورتی که خبر منتشر شده در این فیلم صحت داشته باشد با پدر و برادر آن دختر بچه نیز برخورد شده و اقدامات قضایی برای آنها نیز صورت بگیرد.

صدور حکم بازداشت برای فردی که ادعای ازدواج با دختر 9 ساله داشت / لزوم مقابله با کودک‌همسری

وی ادامه داد: پس از پیگیری مجدد از سوی مسئولان دادگستری اعلام شد که قرار بازداشت فردی که تصویرش در این فیلم دیده می‌شود از سوی دادستان صادر شده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: همه مردم ما مخالف اینگونه اعمال هستند، اما باید با این موارد هر چند اندک به شدت و قاطعانه برخورد شود تا نخست چنین موضوعاتی دیگر در جامعه اتفاق نیفتد و همچنین افرادی که در این موضوع به هر نحوی نقش دارند، مجازات شوند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

فرید تاکید کرد: البته باید در خصوص مقابله با کودک‌همسری اقدامات دیگری نیز انجام شود تا شاهد چنین اقداماتی در جامعه نباشیم، اما در حال حاضر و در این مقطع باید برخورد سریع و شدید با این افراد صورت بگیرد تا اثر بازدارندگی لازم را داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟