پایان خونین جشن تولد در رودهن / بیژن را در جاده تهران کشتند + عکس

به‌گزارش رکنا، با اعلام گزارش یک درگیری به پلیس رودهن در اردیبهشت سال 95 مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند شواهد اولیه نشان می‌داد 3 پسر جوان با دو برادر درگیر شده و در این میان یکی از برادران به قتل رسیده بود.

دستگیری عاملان جنایت

پلیس در ادامه تحقیقات 3 متهم به‌نام‌های نادر، نوید و سیامک را دستگیر کرد. پس از تحقیقات اولیه، نوید و سیامک با قید وثیقه آزاد شدند و نادر به‌عنوان متهم اصلی روانه زندان شد. دادگاه این قتل در حالی صبح روز گذشته برگزار شد که هیچ یک از متهمان قتل بیژن را گردن نمی‌گرفتند و هرکدام در مورد عامل ضربه کشنده اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

اعتراف در جلسه دادگاه

در ابتدای این جلسه دادگاه، مادر مقتول به جایگاه رفت و از قاضی خواست تا عامل قتل پسرش قصاص شود و در ادامه هم پدر بیژن با تکرار درخواست همسرش گفت: پسرم با نادر اختلاف داشت و همین اختلاف هم باعث شد تا او به همراه 2 دوستش با طرح و نقشه قبلی بیژن را با بی‌رحمی به قتل برسانند.

پس از اظهارات اولیای دم، نادر به‌ عنوان متهم اصلی پرونده در جایگاه قرار گرفت و گفت: برخلاف نظر پدر بیژن من هیچ اختلافی با پسرش نداشتم و تنها کار خلافی که من کردم کشیدن مواد مخدر بوده است. مقتول در جشن تولدی که همه ما در آن حضور داشتیم بارها به ما فحاشی کرد و ما چیزی نگفتیم پس از پایان میهمانی در حال برگشت به تهران بودیم که دیدم بیژن و برادرش هم در خودرویی دیگر هستند آنها به یکباره ما را متوقف کردند و به ما حمله کردند آن موقع درگیری شدیدی صورت گرفت. من به او ضربه‌ای نزدم و نمی‌دانم که چه کسی او را به قتل رسانده است.

در ادامه نوید و سیامک هم که با قید وثیقه آزاد بودند گفتند: مقتول در میهمانی به ما فحاشی کرد و در راه برگشت آنها به ما حمله کردند ما فقط چاقو داشتیم و آنها با قمه به سمت ما آمدند و ما نمی‌دانیم که چه کسی بیژن را به قتل رسانده است.

پس از این اظهارات نادر دوباره در جایگاه قرار گرفت و گفت: من می‌دانستم که بیژن با صاحب میهمانی اختلاف دارد اما من اصلاً با او مشکلی نداشتم. حتی او ضربه‌ای به دست و بینی‌ام زد که کارم به جراحی و پیوند کشید و تاندون دستم هم پاره شد. بعد از اینکه مجروح شدم با شمشیر به سراغش رفتم و ضربه‌ای به پایش زدم. اما هیچ ضربه کشنده‌ای به او نزدم و نمی‌دانم که چرا من باید متهم اصلی قتل باشم. قاضی پرونده پس از شنیدن اظهارات متهمان هر 3 پسر جوان را با اتهام مشارکت در قتل عمد روانه زندان کرد و دستور داد تا پس از تکمیل تحقیقات بار دیگر پرونده برای رسیدگی و محاکمه به دادگاه ارسال شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟