پسر تهرانی در خانه پیرمرد تنها قاتل شد / آن مرد اسیر وسوسه های شیطان شد + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از چهار سال قبل به دنبال کشته شدن یک مرد ۶۰ ساله به نام سلیمان در خانه اش در ورامین آغاز شد. شواهد نشان می‌داد این مرد به تنهایی در خانه اش زندگی می کرد که با ضربه چاقو به گردنش از پا در آمد .جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت .

پلیس در نخستین گام از تحقیق ها به ردیابی تماس‌های تلفنی قربانی پرداخت و چند مظنون را دستگیر کرد .در این میان پسر جوان یبه نام هومن به قتل اعتراف کرد و گفت در دفاع از خودش مرتکب جنایت شده است.

وی در تشریح ماجرا گفت: پیرمرد را از قبل می شناختم و می دانستم به تنهایی در خانه مجردی اش زندگی می کند .او آخرین بار مرا به خانه اش دعوت کرد .اما اسیر وسوسه های شیطان شد. او می‌خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم اما به رویم چاقو کشید .او می‌خواست مرا بکشد و من برای دفاع از خودم چاقو را از او گرفتم و یک ضربه چاقو به گردن او زم.

با اعتراض‌های پسر جوان،وی پای میز محاکمه ایستاد و از اتهام قتل عمدی تبرئه و به خاطر قتل شبه عمد به پرداخت دیه و ۱۰ سال زندان محکوم شد .اما وی که توان پرداخت دیه را نداشت درخواست اعسار را مطرح کرد .

پسرجوان دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد و از قضات دادگاه کمک خواست.

وی گفت :باور کنید توان پرداخت دیه را به صورت یک جا ندارم .من قصد کشتن پیرمرد را نداشتند و برای دفاع از خودم شدم او را با چاقو بزنم. او می خواست مرا تسلیم خواسته شومش کند که مقاومت کردم.

وی که چندین شاهد را به دادگاه آورده بود گفت: این شاهدان را آورده ام تا شهادت دهند من و خانواده ام مالی برای پرداخت دیه نداریم. به همین خاطر از قضا تتقاضا دارم با تقسیط دیه موافقت کنن.د من در صورتی که از زندان آزاد شوم کار می کنم و دیه را قسطی به اولیای دم می پردازم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟