قتل وحشتناک عموی 70 ساله با سنگ و چوب توسط برادر زاده اش در سروستان+عکس

به گزارش رکنا ، سرهنگ "عبدالرسول مجتهدی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

قتل با ضربات سنگ و چوب

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی 35 ساله به دلیل اختلاف ملکی با عموی 70 ساله خود درگیر و به دلیل کنترل نکردن خشم خود، با ضربات چوب و سنگ وی را به قتل می‌رساند و متواری می‌‍‌شود که موضوع شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

قاتل راه فرار نداشت

سرهنگ "مجتهدی" با بیان اینکه پلیس این شهرستان با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب، عرصه را بر متهم تنگ کرد، اظهار داشت: قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، گفت: این قبیل درگیری‌ها اتفاقی و به دلیل کنترل نکردن خشم است لذا به شهروندان توصیه می‌شود در هنگام عصبانیت با کنترل خشم از بروز رفتارهای خطرناک جلوگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟