قتل و گروگانگیری بخاطر یک تصور اشتباه / مجرم فراری در قلعه گنج خون به پا کرد!

با دستورات مقام قضایی و تلاش کارآگاهان پلیس، قاتل مرد میان سال روستایی در کمتر از ۳۰ ساعت به چنگ قانون افتاد.

به گزارش رکنا ، در پی وقوع قتل مردی میان سال در روستای «شومهری» محدوده شهرستان قلعه گنج، بلافاصله ماموران گشت انتظامی ، گروهی از ماموران پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شدند . این گزارش حاکی است ، ماموران در ادامه با حضور در یک مزرعه کشاورزی در محدوده دهستان «سرخ قلعه» مشاهده کردند یک مرد میان سال باشلیک گلوله کلت کمری به قتل رسیده است و همسر و فرزند وی نیز به گروگان گرفته شده اند. آن ها ضمن حفظ صحنه، بررسی ها و تحقیقات میدانی خود را آغاز و به دستور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ، گروگان ها را ظرف یک ساعت بعد از وقوع جرم آزاد کردند ، در ادامه با کار اطلاعاتی دقیق و ضربتی ماموران پلیس شهرستان قلعه گنج هویت قاتل که یک جوان ۲۰ساله است شناسایی شد و بی درنگ دستگیری متهم با دستورات ویژه قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:سرانجام ماموران و عوامل پلیس آگاهی قلعه گنج این متهم را که مرتکب قتل مسلحانه مرد ۳۹ ساله روستایی و به گروگان گرفتن اعضای خانواده قربانی شده بود ، حدود ساعت یک بامداد چهارشنبه در مخفیگاه اش دستگیر کردند. سردار ناظری افزود: در بررسی‌ها مشخص شد انگیزه قتل قدرت نمایی طایفه ای بوده چراکه قاتل با مقتول هیچ گونه عداوت و دشمنی نداشته بلکه این حادثه هولناک و تاسف بار به تحریک یک مجرم از طایفه قاتل به گمان این که طایفه مقتول مکان اختفای او را به پلیس اطلاع داده اند رخ داده است. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:متاسفانه این جوان با تحصیلات ابتدایی و عمل نابخردانه خود قربانی جهل و عصبیت شده که ضرورت دارد اقدامات اصلاحی و فرهنگ سازی برای اصلاح باورهای غلط و رسوم جرم آفرین توسط سازمان های متولی به صورت عاجل و هدفمند صورت گیرد.

براساس این گزارش در ادامه با بازرسی از محل اختفای متهم ،چهار قبضه سلاح شامل دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف،کلت کمری و دو قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد. به گفته قاضی افشار منش دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج ،رسیدگی به این پرونده با قید فوریت در دادسرای عمومی و انقلاب قلعه گنج ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

توکلی

کدخبر: 565587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟