فیلم لحظه رنگ پاشی مرد عقده ای روی ماشین تهرانی ها / ردپای یک زن+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 3.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر بازداشت فردی که روی 70 خودرو رنگ پاشیده بود، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد، در ۴۸ ساعت گذشته در پی تماس تعدادی شهروندان با سامانه پلیسی ۱۱۰ و مراجعه حضوری به کلانتری ۱۲۱ سلیمانه مبنی بر پاشیدن رنگ بر روی خودروهایشان در منطقه نبرد شمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری مذکور قرار گرفت.

پاشیدن اسپری رنگ روی خودروها

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، مردی جوان، با تردد در کوچه‌های منطقه نبرد شمالی بر روی ۷۰ دستگاه خودرو مخصوصاً خودروهای رنگ روشن، اسپری مشکی پاشیده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در دو شب خودرو ها را تخریب کرده بود، گفت: بررسی بیشتر نشان داد متهم در شب نخست به ۲۵ دستگاه و در شب دوم به ۴۵ دستگاه خودرو رنگ پاشیده است.

دستگیری مرد رنگ پاش

موقوفه‌ای ادامه داد: ماموران انتظامی با درنظر گرفتن نقاط آلوده، مشغول گشت‌زنی هدفمند شدند تا اینکه که حدود ساعت 3 بامداد امروز، متهم در خیابان داودآبادی مشاهده و وی پیش از هر اقدام دیگری بازداشت شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری معترف شد، ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است، همسرش چندی قبل منزل را ترک کرده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته و وی برای یافتن همسرش راهی تهران شده بود. به دلیل عصبانیت زیاد و عدم نتیجه برای یافتن همسرش، بر روی خودروها رنگ پاشیده است.

وی با بیان اینکه متهم سابقه درگیری در یکی از شهرهای شمالی کشور دارد، یادآور شد: همچنین متهم سابقه ۶ سفر خارجی داشته و در یکی از سفرهای خارجی نیز با ماموران درگیر شده و در آنجا سابقه زندان دارد.

به گفته موقوفه‌ای، متهم برای سیر مراحل قانونی، به مقام قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟