آخرین طعمه دزدان راز سرقت های پسر جوان را در پارک فاش کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد قربان منصوری رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو در تشریح این خبر گفت: 21 فروردین ماه امسال عوامل گشت کلانتری در حوالی خیابان "بدر" بودند که مرد 35 ساله ای با مراجعه به ماموران اعلام کرده در فضای سبز کنار خیابان در حال صحبت با تلفن همراه بوده که 2 جوان سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت به سمتش آمده و یکی از آنها با تهدید موبایلش را سرقت کرده است.

وی افزود: با گرفتن مشخصات ظاهری سارقان و تحقیقات پلیسی مشخص شد، مال باخته بارها یکی از سارقان را در فضای سبز خیابان مشاهده کرده و پاتوق وی در چند خیابان پایین تر از محل سرقت است .

این مقام پلیسی ادامه داد: با هماهنگی های قضائی ماموران همراه مال باخته به پاتوق پسر جوان رفته و سارق 20 ساله را در پاتوقش دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم گوشی سرقتی مال باخته نیز کشف شد.

رئیس کلانتری 152 "خانی آباد نو" گفت: ماموران در تحقیقات از متهم پی بردند که وی سال ها قبل مدتی را به جرم سرقت با همدستی 2 تن از دوستانش در کانون اصلاح و تربیت سپری کرده است و پس از رهایی از کانون مجددا به سرقت روی آورده و با همکاری یکی از دوستانش دست به سرقت می زند.

سرهنگ منصوری اظهار داشت: متهم به 40 فقره سرقت گوشی قاپی و زورگیری با همکاری همدستش اعتراف و اظهار کرد گوشی های سرقتی را فروخته اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تا کنون 11 تن از مال باختگان شناسایی شده اند، اضافه کرد: تحقیقات برای شناسایی متهم فراری پرونده ادامه دارد و سارق سابقه دار نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟