به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "خلیل لطفی" رئیس کلانتری 123 نیاوران گفت: روز سه شنبه 19 فروردین ماه امسال زن جوانی با حضور در کلانتری از به سرقت رفتن گوشی موبایلش توسط 2 جوان موتور سوار با پلاک انتظامی مخدوش خبر داد.

وی با اشاره به انیکه زن جوان که توانسته بودند مشخصات ظاهری سارقان و موتورسیکلت را به خاطر بسپارد، افزود: در گام اول تحقیقات پلیسی، مشخصات ظاهری هر دو سارق و موتورسیکلت در اختیار تیم های گشتی کلانتری قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در ساعت 16:30 روز گذشته تیمی از ماموران گشت کلانتری 2 جوان موتور سوار که پلاک موتورسیکلت را مخدوش کردند مشاهده کردند و با توجه به اینکه مشخصات آنها با سارقان گوشی زن جوان شباهت داشت آنها را تحت نظر قرار دادند تا اینکه پس از 15 دقیقه موتورسیکلت متهمان در کنار خیابان توقف وترک نشین موتورسیکلت به سمت پیاده رو رفته و قصد سرقت گوشی موبایل زن جوانی را داشت که در این صحنه ماموران وارد عمل شده و هر دو سارق جوان را دستگیر کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در بازرسی بدنی از متهمان 2 قبضه سلاح سرد و 3 دستگاه موبایل سرقتی کشف کردند و سارقان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری 123 نیاوران عنوان داشت: سارقان25 ساله که در شهرهای اطراف تهران سکونت دارند در اعترافاتشان اظهار کردند که در روزهای گذشته از چند زن و مرد گوشی قاپی کرده اند.

سرهنگ لطفی در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 558353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟