بخاطر عروس و نوه ام از شناسایی قاتل پسرم می گذرم! / 6 سال پلیس به بن بست خورد!

ناپدید شدن مرد جوان

به گزارش رکنا، صبح یکم بهمن ماه سال ۹۲ مرد میانسالی به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن پسر30 ساله اش به نام مجتبی خبر داد .

وی گفت :پسرم متاهل و صاحب یک فرزند دو ساله است. او مدتی است با یک دستگاه وانت کار می کند. عروسم می‌گوید او دیروز برای کار از خانه بیرون رفته و هنوز بازنگشته است. ما نگران او هستیم و می‌ترسیم بلایی سرش آمده باشد .

کشف جسد

با این شکایت تلاش برای یافتن ردی از مرد وانت سوار آغاز شد .تا اینکه صبح دوم بهمن ماه مأموران کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس جسد مرد جوانی را داخل خودرو ا وانت وانت ش پیدا کردند که دست هایش به شدت سوخته و سرش زخمی شده بود .

نشانی هایی که خانواده مجتبی از او ارائه داده بودند با نشانی های جسد مرد ناشناس مطابقت داشت. به این ترتیب پدر مجتبی به سردخانه پزشکی قانونی رفت و جسد پسرش را تحویل گرفت.

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند دستهای مجتبی بر اثر برق گرفتگی دچار سوختگی شدید شده و وی به خاطر ضربه سنگین به سرش از پا درآمده است فرضیه جنایت فجیع قوت گرفت و پلیس به بازجویی از خانواده وی پرداخت .

تحقیقات دنباله دار

همسر مجتبی به ماموران گفت : همسرم با وانت کار می‌کرد و ما زندگی خوبی داشتیم .او برای انجام کاری با یکی از دوستانش قرار داشت و می گفت میخواهد براییکی از دوستانش کاری انجام دهد.او از خانه بیرون رفت و دیگر .من نمی دانم چه کسی و به چه انگیزه ای شوهرم را این چنین فجیع کشته است.

با اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داده بود چند نفر از دوستان نزدیک مجتبی به عنوان مظنون بازداشت شدند اما مدرکی علیه آنها به دست نیامد .

حالی که شش سال از این ماجرا گذشته و تحقیقات دنباله دار پلیس به نتیجه نرسیده بود ،راز کشته شدن وانت سوار فاش نشد.

درخواست دریافت دیه

به این ترتیب خانواده وی درخواست دریافت دیه از صندوق بیت المال را مطرح کردند .آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و به تشریح شکایتشان پرداختند .

پدر مجتبی به قضات گفت :زمانی که پسرم کشته شد نوه ام دو ساله بود .اما حالا ۸ سال دارد و من به سختی مخارج زندگی او و عروسم را تأمین می کنم.کشته شدن پسرم داغ سنگینی بر دل ما بود و در مدت شش سالی که پلیس به دنبال قاتل او می گشت آرام و قرار نداشتیم. اما حالا دیگر امیدی به پیدا شدن قاتل نداریم و به همین خاطر تقاضا داریم تا دیه پسرم از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود .

با پایان جلسه قضات وارد شور شدند و درخواست اولیای‌دم را پذیرفتند. به این ترتیب قرار شد تا دیه مرد وانت سوار از صندوق بیت المال به خانواده اش پرداخت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟