مردی در 71 سالگی قاتل شد و فرار کرد / در بوشهر رخ داد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت:با تلاش مأموران انتظامی قاتلی که پس از ارتکاب به قتل در استان بوشهر متواری شده بود، در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ" اسماعیل زراعتیان" گفت: ماموران انتظامی مرودشت از تردد یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی قاتل فراری مطلع و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، بلافاصله جهت متوقف کردن خودرو و دستگیری قاتل اقدام کردند.

وی ادامه داد: قاتل فراری در اتوبان شیراز به سمت مرودشت در حال حرکت بود که اکیپی از واحدهای گشت انتظامی با بکارگیری اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ زراعتیان افزود: قاتل به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان با اشاره به این که فرد دستگیر شده روز گذشته در استان بوشهر فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

قتل به علت بدهی / دستگیری قاتل ۷۱ ساله در فارس

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عامل قتل شهروند برازجانی در فاصله زمانی کمتر از ۱۵ ساعت خبر داد.

سردار واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۳ روز گذشته، ۳۰ فروردین ۹۹ در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر برازجان، سریعا ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حادثه حضور یافتند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی های اولیه، متوجه شدند شخصی با هویت معلوم در یک واحد مسکونی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و قاتل، فردی ۷۱ ساله بوده و صاحب منزلی است که قتل در آن رخ داده است.

وی توضیح داد: با بررسی های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان، متهم که فردی ۷۱ ساله بود را شناسایی و بامداد امروز با یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های استان فارس با همکاری پلیس آن استان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از متهم کشف شد.

وی افزود: برابر تحقیقات اولیه مقتول برای طلب مالی خود به منزل قاتل مراجعه و پس از بروز اختلاف، با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده است.

سردار واعظی در ادامه گفت: متهم نیز در بازجویی های فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف و اظهار داشته است که پس از درگیری لفظی با مقتول به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟