دستگیری سارقان طلا / آنها به طلاهای زنان آزادشهری رحم نمی کردند

به گزارش رکنا، سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت طلا و جواهر و زیورآلات از یک منزل مسکونی در آزادشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارگاهان زبده پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات ویژه میدانی هدفمند پلیسی موفق شدند کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع سرقت، یک نفر سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

قاسمی تصریح کرد: متهم به پلیس آگاهی انتقال که درتحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده به سرقت ۴۸۰ گرم طلاجات که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برآورد شده است به همراه همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری همدست متهم و معرفی آن ها به مراجع قضائی، از شهروندان خواست با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل های مقاوم و استاندارد، خانه های خود را از نفوذ سارقان ایمن کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را هرچه سریعتر با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟