محاکمه فوری قاتلان بی رحم مرد موبایل فروش اسلامشهر +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 16.46M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14

به گزارش گروه حوادث رکنا، 8 فروردین ماه امسال وقوع سرقتی خونین در یکی از مغازه های موبایل فروشی خیابان کاشانی اسلامشهر به پلیس اعلام شد. شواهد نشان می داد 3 مرد با نقشه از پیش طراحی شده وارد مغازه شده و صاحب مغازه موبایل فروشی به نام فرشاد 27ساله را به شدت زخمی کرده و با سرقت 50 گوشی موبایل گریخته اند.

پلیس پیگیر ماجرا شد و در نخستین گام از تحقیقات به بررسی دوربین های مداربسته مغازه پرداخت. در بررسی ها روشن شد 2 پسر جوان که به عنوان مشتری وارد مغازه شده بودند از تعطیلی سایر مغازه ها و خلوتی شهر به خاطر شیوع ویروس کرونا سوء استفاده کرده و پس از زخمی کردن صاحب مغازه و سرقت گوشی های موبایل از داخل گاوصندوق ،به همراه همدست دیگرشان که در بیرون از مغازه مراقب اوضاع بود گریخته اند.

اهدای اعضای بدن قربانی

فرشاد که شاهرگ گردنش بریده شده بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به کما رفت و تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه ماند. در این میان پدر و مادر فرشاد با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند و اعضای بدن فرشاد به چندین بیمار نیازمند اهدا شد.

 دستگیری قاتلان موبایل فروش اسلامشهری

ردیابی متهمان

با مرگ صاحب موبایل فروشی تحقیقات برای ردیابی عاملان جنایت خونین آغاز و 3 متهم در اسلامشهر ردیابی و بازداشت شدند.آنها به درگیری با مرد موبایل فروش و قتل وی با انگیزه سرقت اعتراف کردند.

در این میان تصاویر دوربین مداربسته موبایل فروشی که صحنه دلخراش جنایت را ضبط کرده بود در فضای مجازی منتشر و سر و صدای زیادی به پا کرد.

نقشه از پیش طراحی شده

برادر قربانی درباره نحوه اجرای نقشه دزدان خشن به ماموران پلیس گفت: من و فرشاد در مغازه موبایل فروشی با هم شریک بودیم. یکی از متهمان روز چهارشنبه به ما مراجعه کرد و گفت گوشی برای برادرش که از صبح زود تا دیروقت سرکار است می خواهد. او از ما خواست تا صبح روز بعد حدود ساعت 8 صبح مغازه را باز کنیم تا آنها بتوانند یک گوشی موبایل بخرند. اما به خاطر امنیت محل و توصیه اماکن مبنی بر تعطیلی واحدهای غیرضروری به خاطر شیوع ویروس کرونا نپذیرفتم. اما فرشاد برای اینکه کار آنها را راه بیاندازد شماره تلفن همراهش را به او داد تا وقتی همراه برادرش مقابل مغازه مان آمد با او تماس بگیرند و او در مغازه را برایشان باز کند.

وی ادامه داد: روز جمعه آنها با انگیزه سرقت به مغازه رفتند و در حالی که کرکره مغاره پایین بود، وقتی با مقاومت برادرم روبه رو شدند با دو ضربه چاقو به شاهرگ برادرم او را کشتند و گوشی های موبایلی را که داخل گاو صندوق بود سرقت کردند .برادرم همان موقع با من تماس گرفت. من بلافاصله خودم را به مغازه رساندم و برادرم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما او به کما رفت.

تشریح جنایت

3 متهم دستگیر شده جرمشان را گردن گرفتند و یکی از آنها گفت: وقتی من و دوستم به مغازه موبایل فروشی رفتیم و قصدمان سرقت بود. اما مرد موبایل فروش مقاومت کرد. او سمت گاوصندوق رفت و من گمان کردم می خواهد شوکر بیرون بیاورد و به ما حمله کند. به همین خاطر با چاقو به گردنش ضربه زدم. من قصد کشتن او را نداشتم و از ترسم به او ضربه زدم.

درخواست اعدام در ملاعام

پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه یکم دادگاه کیفری یک استان تهران که شعبه ویژه ای است که زیر نظر مستقیم رییس دادگاه کیفری اداره می شود ارسال شد تا به صورت ویژه و خارج از نوبت به آن رسیدگی شود. این در حالی است که دادستان برای عاملان این جنایت درخواست اعدام در ملاعام را مطرح کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟