به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علیرضا یوسفوند" رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی اظهار کرد: 24 اسفند ماه سال گذشته ماموران گشت سرکلانتری نهم در حال گشت زنی در محدوده شهر ری بودند به راکب و ترک نشین موتورسیکلتی مشکوک می شوند و پس از عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری هر دو موتورسوار شده و در بازرسی از کوله پشتی آنان شال، سوئی شرت، یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراه کشف می کنند.

رئیس پایگاه نهم بیان داشت: هر دو متهم که منکر جرم ارتکابی بودند برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار می گیرند.

وی گفت: متهمان که در تحقیقات اولیه در پلیس آگاهی همچنان بر بی گناهی خود اصرار داشتند، در بررسی تلفن همراه آنها مشخص شد تلفن همراه سرقتی بوده و متعلق به یک شهروند خانم است. پس از برقراری تماس با وی، مال باخته اعلام داشت تلفن همراهش به تازگی توسط دو موتورسوار به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی توضیح داد: با دعوت مال باخته و شناسایی چهره متهمان، هر دو موتورسوار که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به جرم ارتکابی و سرقت بیش از 30 فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در محدوده شهرری و دولت آباد اعتراف کردند.

سرهنگ یوسفوند با اشاره به اینکه متهمان چهره شان را با شال و سوئی شرت می پوشاندند، گفت: مال باختگانی که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای شناسایی متهمان دعوت شده است و تا کنون 26 تن از مال باختگان در مواجهه حضوری موفق به شناسایی متهمان بعنوان سارق اموال خود شدند.

وی در پایان افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به زندان اعزام شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 558346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟