دستگیری قاتل فراری در کمتر از 8 ساعت

به گزارش رکنا ، سرهنگ "عبدالرسول جوکار در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی، ماموران انتظامی سریعاً جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به مفید واقع نشدن اقدامات درمانی و فوت فرد مصدوم بر اثر وقوع این درگیری،افزود: برابر بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد، قاتل با یک دستگاه موتورسیکلت به محل عبور مقتول مراجعه و پس از درگیری، به وسیله یک قبضه چاقو به مقتول ضربه وارد کرده و از صحنه متواری شده است.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی تشکیل و اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد، افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، قاتل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، وی در کمتر از 8 ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه در پایان با بیان اینکه قاتل در تحقیقات انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟