قتل فجیع میترا که طلاق گرفت و اصرار به ازدواج موقت داشت !

قتل همسر سابق

به گزارش رکنا، عصرش ششم دی ماه سال ۹۷ پرویز ۳۷ ساله که همسرش سابقش به نام میترا را در خانه شان در چهاردانگه کشته بود با پلیس تماس گرفت و پرده از جنایت خانوادگی برداشت.

با این تماس مأموران به خانه این مرد رفتند و با جسد خونین میترا روبه رو شدند که با ضربه های متعدد چاقو کشته شده بود.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پرویز تحت بازجویی قرار گرفت.

درگیری با همسر سابق

این مرد گفت : من و همسرم از همان ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتیم. به دنیا آمدن دو دختر مان هم اوضاع را بدتر کرد. به همین خاطر در حالی که دو دخترمان به سن نوجوانی رسیده بودند تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم.بعد از طلاق گاهی اوقات میترا برای دیدن دو دخترم به خانه ما می آمد.چندماهی از طلاق نگذشته بود که میترا پشیمان شده و اصرار داشت سر زندگی اش برگردد.او می گفت دلتنگ بچه هاست و می خواست تا او را صیغه کنم.

وی ادامه داد: آخرین بار ساعت ۶ صبح بود و میترا برای دیدن فرزندانم به خانه ام آمده بود .او فرزندانم را دید و دو دخترم به مدرسه رفتند .اما میترا خانه ام را ترک نکرد.او شروع به صحبت کرد و گفت دلش برای فرزندانمان تنگ شده و نمی تواند این وضعیت را تحمل کند. او از من خواست تا سر زندگی اش برگردد که سر همین موضوع با هم درگیر شدیم .

متهم گفت: میترا قبلاً هم بارها برایم پیامک ارسال کرده بود و اصرار داشت صیغه ام شود که من مخالفت کرده بودند .وقتی بار دیگر این موضوع را پیش کشید عصبانی شدم و در اوج خشم چاقوی آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به او زدم.

درخواست قصاص

به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جرم وی در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر میترا در جایگاه ویژه ایستادند و برای پرویز حکم قصاص خواستند .دو دختر نوجوان قربانی نیز برای پدرشان درخواست قصاص را مطرح کردند.

وقتی پرویز روبه روی قضات ایستاد جرمش را انکار کرد و گفت: قبول دارم آن روز با همسر سابقم درگیر شدم اما من فقط یک ضربه با چاقو به کتف او زدم .

وی در تشریح ماجرا گفت: وقتی اصرارهای بی جای همسرم را برای بازگشت به زندگی دیدم عصبانی شدم. سر همین موضوع دعوا میان ما بالا گرفت و میترا به سمت آشپزخانه رفت و چاقوی آشپزخانه را برداشت و به سمت من حمله کرد.او می خواست مرا با چاقو بزند که چاقو را از او گرفتم .در حالی که با هم گلاویز بودیم چاقو ناخواسته به کتف او برخورد کرد و او روی زمین افتاد. من نمی‌دانم سایر ضربه ها را چه کسی به او زده است. من واقعا قصد کشتن میترا را نداشتم.

با پایان دفاعیات این مرد ، قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟