گروگانگیران روزهای کرونایی هم رحم نداشتند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار"احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: نهم فروردین سال جاری در پی ربایش جوانیدر یکی از روستاهای حاشیه شهر "سوران" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران با حضور در محل و انجام تحقیقات از شاهدان عینی ماجرا، دریافتند که ترک نشینان 2 دستگاه موتورسیکلت با سر و صورتی پوشیده این جوان را هنگام خروج از منزل ضمن ضرب و شتم گروگان گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود، عاملان این آدم ربایی را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان سوران شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، 2 نفر از عاملان اصلی این گروگان گیری دستگیر و فرد گروگان پس از 48 ساعت اسارت، صحیح و سالم از چنگال آنها آزاد شد.

سردار طاهری بیان داشت: در بازجویی های به عمل آمده از متهمان مشخص شد گروگان گیری، به دلیل اختلافات مالی با فرد گروگان بوده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر افراد دخیل در این گروگان گیری خاطر نشان کرد: 2 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟