زن و شوهر را به رگبار بستند / در آباده رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ "خسرو رزمجویی" بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل زوجی جوان با اسلحه شکاری در شهر "صغاد" و متواری شدن قاتل و اطلاع از مخفی شدن وی در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی به صورت نامحسوس و اشراف اطلاعاتی مخفیگاه وی را در شهرستان شیراز شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده افزود: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی و حصول اطمینان از حضور قاتل در مخفیگاهش، محل را تحت کنترل قرار داده و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به قتل این زوج جوان در شهر صغاد در اسفندماه سال گذشته اعتراف کرد،گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ "رزمجوی" ضمن بیان اینکه پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسایش مردم را مختل کنند، گفت: انجام این عملیات در کشف جرم و دستگیری مجرم، واکنش های مثبتی را در سطح شهرستان در پی داشته و تقدیر و تحسین مردم و مسئولان را به همراه داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟