مرد شیاد با لباس پلیس در لارستان جولان می داد

به گزارش رکنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک اخاذ مامورنما که در شهرستان لارستان اقدام به اخاذی 2 میلیون ریال وجه نقد از یک شهروند کرده بود خبر داد.

سرهنگ "یوسف ملک‌زاده"گفت: در پی مراجعه فردی مسافر کش به پاسگاه انتظامی بخش "جویم" شهرستان لارستان مبنی بر اینکه 2 نفر با یک سواری پژو پارس تحت پوشش مامور پلیس اطلاعات مبلغ 2 میلیون ریال از وی اخاذی و متواری شده‌اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "ملک‌زاده" عنوان داشت: ماموران با اقدامات گسترده فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند خودرو اخاذ مامور نما را شناسایی و در یک عملیات موفق راننده آن را دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر اخاذی 2 میلیون ریالی با همدستی دوستش اقرار کرد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهم کماکان ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد ناشناس به عنوان مامور برای بازرسی از خودرو آنان، حتما کارت شناسایی و یا حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک هر چه سریعتر پلیس را در جریان قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 552699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟