وحشت صاحبخانه از مرد نقابدار مسلح / در زیرزمین خانه ای در کرج چه گذشت؟

به گزارش رکنا،  سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت مسلحانه طلا از منزل یک خانم در حصارک کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره جرائم جنائی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد مال باخته در روز حادثه برای خرید به بیرون از منزل رفته بود که هنگام بازگشت متوجه حضور شخصی در منزلش می شود که در این حین نامبرده که به صورتش نقاب زده بود به او حمله ور شده و پس از ضرب و شتم وی، با تهدید سلاح گرم او را به زیرزمین خانه کشانده و اقدام به سرقت طلاهای وی می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بنابر اظهارات شاکی و ظن وی به یکی از اقوامش اقدامات پلیسی گسترده در این خصوص آغاز شد و نامبرده تحت نظر قرار گرفت و پس از اطمینان از حضور نامبرده در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر انجام هر گونه سرقتی شد اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلاهای مال باخته به ارزش 700 میلیون ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان، گفت: تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟