3 مرد پلید از سایت همسریابی درآمد میلیاردی به جیبی زدند / در بهشهر فاش شد

به گزارش رکنا، سردار  سیدمحمود میرفیضی  در تشریح این خبر، گفت: در پی کلاهبرداری از یکی از شهروندان در شهرستان بهشهر از طریق یکی از سایت های همسریابی، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی های فنی و اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند .

سردارمیرفیضی، اظهار داشت: متهم با عناوین جعلی و اغفال دختران جوان و همچنین وعده دریافت تسهیلات ازدواج برای جوانان، در یک ملاقات حضوری اقدام به اخذ کارت بانکی آنان و انتقال وجه به حساب شخصی خود می کرد .

میرفیضی اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 15 عدد کارت بانکی مختلف کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری از چندین نفر دیگر در سایر استان های کشور اعتراف کرد که برابر بررسی های به عمل آمده تاکنون مبلغ 3 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است .

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به کاربران کانال های مجازی توصیه کرد: ضمن پرهیز از اعتماد به افراد در فضای مجازی از دادن اطلاعات شخصی و بانکی خود به افراد ناشناس خودداری کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟