به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری عصر شنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: در چند روز گذشته یک نفر ۲ جوان را در شهرستان ایوان به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و از محل متواری می‌شود که بلافاصله به صورت ویژه دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش پلیس، فرد قاتل در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آباد غرب توسط مامورین شهرستان اسلام آباد شناسایی و پس از بی اعتنایی به اخطار پلیس قصد فرار داشت که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله فرمانده اسلام آباد به همراه ماموران به همراه فرمانده انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایوان و رئیس دادگستری شهرستان اسلام آباد در یک عملیات ۲ ساعته پلیسی، قاتل دستگیر شد.

سردار یاری خاطر نشان کرد: متهم که در محاصره پلیس بود پس از رایزنی‌های فروان و اخطار پلیس حاضر به تسلیم شدن نبود و به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرد که در تیراندازی‌های صورت گرفته بین ماموران و متهم، در نهایت متهم مجروح و تحت الحفظ به بیمارستان اعزام و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: خودرو پژو که متعلق به یکی از مقتولان بود و با همان خودرو از صحنه قتل فرار کرده بود نیز کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟