به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: چندی پیش مدیران حقوقی شرکت های معتبر چای، تنباکو و توتون به اداره 13 پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشتند که فرد یا افرادی با برند و مارک شرکت چای برند، توتون و تنباکو اقدام به توزیع چای های تقلبی در بازار مصرف می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات اداره سیزدهم قرار گرفت، گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که 2 تن از متهمان اصلی پرونده در چاپخانه ای، بسته ¬های چای¬ی های تقلبی را در کارتن¬ های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند چای معروف، اقدام به توزیع چای¬ های تقلبی می¬ کنند.

سرهنگ تقی پور تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاه شان دستگیر و در بررسی از آن محل 50 هزار پاکت چای تقلبی، 350 هزار لیبل چای، تنباکو و توتون، 8 کیسه بزرگ توتون فله ای کشف و متعاقب آن چاپخانه با دستور قضائی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم سوم و چهارم پرونده که وظیفه آنها توزیع محصولات تقلبی بود، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: برابر اعلام نماینده حقوقی شرکت ها و برندهای زیان دیده اعضای باند مذکور بیش از 500 میلیارد ریال به شرکت آنها خسارت وارد کرده اند.

این مقام پلیسی در پایان خاطر نشان کرد: با دستگیری متهمان و اقرار صریح آنها به بزه انتسابی با هماهنگی قضائی هر 4 متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جزئیات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟