قتل عام وحشتناک در شیراز /  زنی خود و 2 کودکش را کشت

به گزارش رکنا ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع خودکشی در خیابان "شمس" شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "کاووس محمدی" افزود: رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر به محل حادثه اعزام و با ورود به منزل با اجساد 2 دختر و پسر و یک زن مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله پس از هماهنگی قضائی اجساد به پزشک قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که مادر خانواده به علت مشکلات مالی، روحی و روانی و جنون آنی، پس از کشتن دختر و پسر 8 و 12 ساله با یک شی، خود را خفه و به زندگی‌اش پایان داده است.

سرهنگ "محمدی" خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل یا خودکشی در آنها رخ داده است گرفتار اختلافات اقتصادی و خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و ... بوده اند که می طلبد برای پیشگیری از این امور با مراجعه به مراکز مشاوره و کارشناسان، مشکلات خود را حل و فصل تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟