مجازات 400 ضربه شلاق برای شیطان ارابه سفید

به گزارش رکنا، یک سال قبل زن جوانی به نام سپیده به پلیس آگاهی تهران رفت و از راننده یک پژو ‌پرشیای سفید، شکایت کرد.

وی گفت : دیروز به عنوان مسافر در حوالی متروی ترمینال جنوب ،سوار یک پژو پرشیا شدم تا به سمت بهشت زهرا بروم. راننده تابلوی آژانس روی سقف ماشین نصب کرده بود که به او اعتماد کردم و با خیال راحت سوار ماشینش شدم، اما راننده جوان مرا به سمت بیابان های حاشیه بهشت زهرا برد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد.

با این شکایت تلاش برای ردیابی مرد شیطان صفت آغاز شده بود که شکایت مشابهی به پلیس رسید. این بار نیز راننده جوان یک پژو پرشیا زن جوانی را به تله شیطانی اش انداخته و در نزدیکی بهشت زهرا وی را آزار داده بود.در حالی که فرضیه سریالی بودن جنایت های سیاه مرد پژو سوار قوت گرفته بود سومین قربانی نیز شناسایی شد. این زن نیز نتوانست نشانی های کافی از مرد شیطان صفت به پلیس ارائه دهد تا این که زن جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت بعد از این که توانسته از تله شیطانی راننده یک پژو پرشیای سفید بگریزد توانسته شماره پلاک خودرو را حفظ کند.

این زن به ماموران گفت: عصر پنج شنبه می خواستم بر سر مزار مادرم بروم که سوار پرشیای سفیدی شدم که روی سقف آن تابلوی آژانس نصب شده بود، اما راننده مرا به حاشیه بهشت زهرا برد.او می خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم . التماس های من روی مرد شیطان صفت اثر گذاشت و او که پشیمان شده بود اجازه داد تا فرار کنم. من هم توانستم شماره پلاک خودروی او را به خاطر بسپارم.

با اطلاعاتی که زن جوان به پلیس ارائه کرده بود راننده 30ساله پژو پرشیای سفید شناسایی و بازداشت شد.

وی که مدعی بود هیچ کدام از شاکی ها را نمی شناسد در مواجهه حضوری سکوت کرد.

وی به اتهام چهار بار تجاوز به عنف پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد قربانی ها با میل خودشان سوار ماشین وی شده اند. در پایان جلسه قضات وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به جرم آزار هر یک از زنان به 99 ضربه شلاق محکوم کردند.

در حالی که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده بود متهم دیروز به اتهام چهار بار آدم ربایی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

وی گفت: قبول دارم تابلوی آژانس را بر سقف ماشینم نصب کرده بودم اما زنان هر کدام با میل خودشان سوار ماشینم شدند. من اتهام آدم ربایی را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟