پلیدی های این زن و مرد در تهران لو رفت

به گزارش رکنا، سرهنگ "سیف الله نوایی" گفت: روز گذشته ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده شهرک نفت به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 405 مشکوک و مدتی آنان را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را به این زن و مرد دادند، گفت: متهمان با شنیدن دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و خودرو وارد بزرگراه ستاری شد، گفت: راننده خودرو به علت سرعت بالای خودرو کنترل خودرو را از دست داده و به داخل جوی آب کنار بزرگراه واژگون شد.

کلانتر محله باغ فیض ادامه داد: راننده خودرو به صورت پیاده از محل متواری ولی سرنشین زن خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو تعداد ۹ قلم لوازم خودروی سرقتی کشف شد.

نوایی توضیح داد: با انتقال متهم به کلانتری وی به 50 فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری همدستش اعتراف و متعاقب آن مخفیگاه راننده متواری در یکی از شهرستانهای غرب پایتخت شناسایی شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه پس از چند ساعت راننده خودرو نیز با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در پایان گفت: این زوج سارق برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟