دختر خشمگین مادرش را در بیجار کشت / خون بهای پدری فاجعه بار آورد

به گزارش رکنا،  ماجرا از اینجا شروع شد ، ساعت ۱۰ صبح طی تماس تلفنی با اورژانس بیجار خبر سقوط زن ۸۱ ساله ایی از پله ها ثبت شد بدین ترتیب تیمی از سوی اورژانس به یکی از محله های حسن اباد یاسوکند اعزام شدند و پس از رسیدن بر سر صحنه فوت مادر خانواده را تایید و با نیروی انتظامی تماس گرفتند.

تیم پلیسی با حضور در صحنه جرم با مشاهده جسد زن، با بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که مادر خانه با توجه پا درد شدید، تعادلش را از دست داده و با سقوط از بالای پله‌ها به کام مرگ فرو رفته است اما مشاهده آثار کبودی روی بدن و شکستگی جمجمه کافی بود تا ماموران به ماجرا مشکوک شوند.

تیم پزشکی قانونی فرضیه سقوط را رد و اعلام کرد آثار کبودی و شکستگی جمجمه نمی تواند به خاطر سقوط از بالای پله ها باشد.

خشم دختر علیه مادر/تحقیقات پلیسی

ماموران در این مرحله پی بردند دختر خانواده از سالهای قبل با مادرش دچار اختلاف شدید مالی بوده و پس از فوت پدرش با مادرش در یک خانه زندگی می کند.

ماموران در ادامه پی بردند چند سال پیش پدر خانواده طی حادثه ای جان خود را از دست داده و دیه خون بهاء به این خانواده تعلق گرفته است و از زمان دریافت خون بهاء دختر با مادرش دچار اختلاف شده است.

پزشکی قانونی در این مرحله ساعت مرگ مقتوله را ۶/۳۰دقیقه صبح اعلام کرد،در حالیکه دختر جوان ساعت ۱۰ صبح خبر سقوط ساختگی مادرش را اطلاع داده بود.

اعتراف به قتل

سروان محسن گل زردی رئیس پلیس اگاهی گفت: س.ح سعی داشت با داستان سرایی‌هایش خود را در ماجرای قتل مادرش بی گناه معرفی کند اما وقتی در برابر مدارک پلیسی و تناقض گویی هایش قرار گرفت، به ناچار لب به اعتراف گشود.

وی افزود: دختر جوان گفت سالها پیش پدرم را طی حادثه ایی از دست دادم و به دنبال این پول خون بهائی به ما تعلق گرفت که مادرم بدون اطلاع من همه پول را به حساب برادرم که در تهران ساکن است واریز کرد.

سروان گل زردی ادامه داد: دختر در اعترافاتش آورده که بارها از مادرم درخواست پول کردم و از وی خواستم که مبلغی را برای گذراندن زندگی و آینده ام به من دهد اما او از این کار امتناع می کرد ، درگیری ما به همین دلیل بالا گرفت و من او را از پله ها هول دادم و پس از آن با ضربات پی در پی سر مادرم را به دیوار کوبیدم پس از اطمینان از فوت وی صحنه را از خون های ریخته شده پاک کرده و لباس های مادر را عوض کرده و پس از آن به اورژانس اطلاع داد.

رئیس پلیس آگاهی اظهار داشت : دختر چندین بار در انظار عمومی مادر را تهدید به قتل کرده بود و طراحی این نقشه کاملا برنامه ریزی شده بوده است.

گل زردی گفت: پس از تحقیقات تکمیلی قاتل بودن دختر جوان اثبات شد و دختر جوان به زندان سنندج و پرونده برای صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری فرستاده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟