به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت ، گفت: 5 خرداد ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 144جوادیه شکایتی را مبنی بر زورگیری طرح کرد و پس از ثبت اولیه شکایت پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات پلیسی با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار داشت، ساعت 4 ظهر 2 خرداد ماه روز پنج شنبه در بلوار پروین با خودروی شخصی ام در حال تردد بودم که راکب و دو ترک نشین موتورسیکلتی از پشت آهسته با خودروی ام برخورد کردند با توجه به اینکه برخورد جزئی بود توجهی نکردم و به مسیر خود ادامه دادم . موتور سواران در چهارراه سیدالشهدا پشت چراغ قرمز جلوی من را گرفتند و پس از باز کردن درب خودرو مرا ضرب و شتم و بی هوش شدم، وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که گوشی سامسونگ مدل j7 که روی داشبورد بوده، توسط موتورسوارن سرقت و از محل گریخته اند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری افزود: در تحقیقات میدانی یکی از سارقان به نام میلاد 25ساله از خرده فروشان مواد مخدر محله تهرانپارس شناسایی شد و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که وی محل و آدرس مشخصی ندارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز 14 آذر ماه در گشت زنی های هدفمند کارآگاهان موفق شدند میلاد را که سرنشین خودروی پراید بود، شناسایی کنند و بلافاصله خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند اما میلاد موفق به فرار از محل شد.

وی با بیان اینکه راننده خودرو اظهار داشت که به همراه میلاد برای فروش مواد مخدر به این محل مراجعه کرده اند، افزود: در بازرسی از داخل خودرو 9پک مواد مخدر کشف و راننده خودرو به همراه خودروی توقیفی به پایگاه چهارم برای تحقیقات تکمیلی انتقال یافت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با پایش های اطلاعاتی و شناسایی محل های حضور میلاد، کاراگاهان موفق شد وی را در همان روز در منزل یکی از دوستانش دستگیر و در بررسی های تکمیلی گوشی مال باخته را کشف و متهم پایگاه 4 انتقال یافت.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه میلاد دربازجوئی فنی پلیسی به بزه انتسابی با همکاری 2 تن از همدستانش به نام های آرمان و مبین اعتراف کرد، گفت: دو متهم دیگر نیز در منزل مجردی خودشان در تهرانپارس دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی هر 4 متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟