به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 9 شهریور امسال در تماس های دریافتی به این کلانتری مشخص شد یک دستگاه برلیانس مشکوک که پلاک آن نیز مخدوش شده است در خیابان در حالی پارک کرده است که یک نفر از دو سرنشین آن در حال باز کردن در خودروی پژو 206 سفید رنگ است که چند متر جلوتر پارک بود.

وی ادامه داد: به این ترتیب سریعا ماموران عملیات کلانتری 121 سلیمانیه به محل اعزام و متوجه شدند دو سرنشین خودروی برلیانس در حال باز کردن تاقچه خودروی پژو 206 هستند که با دیدن ماموران یکی از آنها با خودرو برلیانس از محل متواری شده و دیگری نیز اقدام به فرار کرده و در حین فرار به خانه ای که در آن باز بود وارد می شود.

این مقام انتظامی افزود: بعد از مدتی تعقیب و گریز پلیسی سارق برلیانس سوار دستگیر شد و چند نفر از ماموران تیم عملیات کلانتری نیز به همان خانه که سارق دیگر به داخل آن رفته بود اعزام شدند و در حالیکه متهم قصد فرار از راه پشت بام را داشته است از دو پشت بام آن طرف تر در حالیکه زیر یک دستگاه کولر پنهان شده بود دستگیر شد.

بنابراین گزارش، در منزل یکی از متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی پایگاه ششم آگاهی تهران بزرگ نیز بود 60 عدد ضبط، ساب و باند کشف شد که متهم آنها را در انباری و کانال کولر خانه اش جاساز کرده بود.

گفتنی است براساس ادعای خود متهمان که هر دو سابقه دار در زمینه سرقت می باشند، بیشتر سرقت ها با برلیانس پلاک مخدوش و یا یک دستگاه موتورسیکلت ان.اس صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، با تشکیل پرونده ای، هر دو متهم به مقام قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟