اولین اعتراف گروگانگیر عاشق پیشه تهران/ طلاق اجباری دیوانه ام کرد !+ عکس و فیلم
حجم ویدیو: 9.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16

به گزارش رکنا، ساعت 15:40 دقیقه ماموران کلانتری 119 مهرآباد در جریان گروگانگیری جوان مسلحی در یک قنادی به آدرس، خیابان آزادی، بعد از میدان آزادی، نبش کوچه نجارزادگان قرار گرفتند و تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل پی بردند که پسر 35 ساله که 2  کلت کمری و شئی شبیه به بمب همراه دارد اقدام به گروگان گرفتن یکی از فروشندگان قنادی کرده و با شلیک تیرهوایی از ماموران خواست که از داخل قنادی خارج شوند.

گروگانگیری

بدین ترتیب  تیم های ویژه پلیس همراه با سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شده و پس از 2 ساعت مذاکره با متهم، جوان گروگانگیر حاضر به تسلیم نشد و از ماموران می خواهد تا پدر و مادر دختر مورد علاقه اش در محل حاضر شوند.

گروگانگیری

در تحقیقات مشخص شد چند سال قبل پسر جوان با دختر جوان ازدواج کرده و یک سال با هم در عقد بودند که پدر با مخالفت هایش باعث جدایی آنها می شوند که پسر جوان با حضور در قنادی و با گروگان گرفتن دختر جوان درخواست کرده تا پدر و مادر دختر جوان در محل حاضر شوند .

پدر و مادر دختر جوان در محل حاضر شده اما جوان گروگانگیر متقاعد نمی شوند تا اینکه رییس پلیس پیشگیری پس از صحبت و مذاکره با متهم موفق به رهایی گروگان و دستگیری پسر جوان می شود.

بنا به این گزارش، 2 اسلحه کلت، ریموت بمب از متهم تحویل گرفته شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟