حجم ویدیو: 13.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز دوشنبه 30 دی امسال تیراندازی هولناکی در منطقه کمپولو اهواز به گوش رسید و اهالی محل از خانه هایشان بیرون آمدند و با صحنه تلخی روبرو شدند.

مرد جوان که سوار بر خودروی پرایدش بود هدف گلوله های مرگبار قرار گرفته بود که خیلی زود ماجرای تیراندازی مرگبار به پلیس و تیم های امدادی مخابره شد و در ابتدا امدادگران اورژانس با حضور در محل مرگ این مرد را تایید کردند.

خانواده قربانی این تیراندازی مرگبار به خبرنگار رکنا گفتند که یک سال و نیم قبل پسر مقتول همراه دوستانش به یک سفر می روند که در این سفر بین پسرمان و دوستانش درگیری رخ می دهد که پس از مدتی پای یکی از همسفرهای پسرمان به خاطر درگیری سیاه شده و پزشکان مجبور به قطع کردن پای پسر جوان می شوند.

همین اتفاق باعث شده بود تا اختلافات بالا بگیرد خانواده پسر جوان بارها اقدام به تهدید خانواده پسر قربانی جنایت کرده بودند تا اینکه ظهر دوشنبه پدر خانواده در حالیکه سوار بر خودرویش بود هدف 21 گلوله تفنگ کلاشینکف قرار می گیرد.

خانواده مقتول نیز در ادامه اظهار داشتند که ساعت 3 صبح پنج شنبه نیز افراد مسلح اقدام به تیراندازی به سمت رستوران مان در منطقه کمپولو کردند.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل این تیراندازی مرگبار و افشای راز این جنایت هولناک ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 537842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟