بازداشت 5 مرد مرموز ناصرخسروی تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "نعمت اله علیپور" رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه در مرکز پایتخت به ویژه در خیابان های ناصر خسرو، میدان سعدی و ... تعدادی افراد از شرایط روحی و روانی بیمار و همراهان آن سوء استفاده کرده و اقدام به فروش داروی های غیر مجاز و تقلبی می کنند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که متهمان، دارو های تقلبی را در مخفیگاه هایشان در همان حوالی پنهان و با شناسایی خریداران، اقدام به عرضه داروی های تقلبی و غیر مجاز می کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که در این رابطه 11 خانه محل دپوی داروهای غیر مجاز شناسایی شد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و طبق دستور 9 تیم عملیاتی به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در بازرسی از این محل ها 68 هزار و 185 قلم داروهای غیر مجاز از قبیل قرص، کپسول، شربت، سرم، پودرهای نیروزا ، داروهای خاص و نایاب کشف و در این رابطه 5 فروشنده داورهای تقلبی نیز دستگیر شدند.

وی در خاتمه با اعلام اینکه متهمان به دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی معرفی شده اند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی داروهای کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 534383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟