به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "ابراهیم شریفی مقدم" در تشریح این خبر، گفت: ساعت 9 صبح جمعه سیزدهم دی ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری 147 گلبرگ برای پیشگیری از سرقت در خیابان مهر نامی منطقه تهرانپارس در حال گشت زنی بودند که به راننده و سرنشین خودروی سواری پراید ، مشکوک شدند.

وی افزود: 2 مرد مرموز غافل از اینکه پلیس در کمین آنها است در خیابان مهرنامی از خودرو پیاده شده و قصد خم کردن در خودروی پژو 206 را داشتند که در این صحنه ماموران برای دستگیری دزدان وارد عمل شدند که این 2 سارق به محض مشاهده ماموران سوار بر خودرویشان پا به فرار گذاشته و از محل متواری می شوند.

شریفی مقدم با اشاره به تعقیب و گریز 15 دقیقه ای متهمان، گفت: سارقان بدون توجه به دستور پلیس با سرعت بالا و حرکات مارپیچ سعی بر فرار از دست ماموران را داشتند که تیم گشت کلانتری پس از 15 دقیقه تعقیب دزدان موفق به توقف خودروی دزدان شده و هر 2 سارق جوان را دستگیر می کنند.

این مقام پلیسی افزود: ماموران در بررسی از خودروی 2 سارق 25 و 30 ساله تعدادی لوازم سرقتی سرقتی به دست آوردند و در ادامه شماره پلاک خودرو دزدان نیز مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد این خودرو چندی قبل به سرقت رفته است.

رئیس کلانتری 147 گلبرگ گفت: دزدان که هر دو سابقه دار و اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارند به 40 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شرق تهران با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ شریفی مقدم در پایان اظهار داشت: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران قرار دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 532178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟