دستگیری مردان نقاب دار در آبادان / نقشه های پلید با استفاده از گریم و موی مصنوعی
حجم ویدیو: 3.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

به گزارش رکنا، درپی وقوع ده ها فقره سرقت از مغازه و انبارها در سطح شهرستان آبادان و نارضایتی شهروندان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یاسارقین بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

سارق آبادان

 در این راستا ماموران تجسس کلانتری15احمدآباد آبادان در بررسی های بعمل آمده و بازبینی دوربین های مداربسته متوجه شدند که سارقین 3 نفر هستند و با دیلم اقدام به بازکردن کرکرهای برقی می کردند و در برخی اوقات این 3سارق با تخریب سقف مغازه ها وانبارها وارد این مکان ها می شدند و دست به سرقت می زدند.

سارق

در فیلم های دوربین های مداربسته ماموران مشاهده کردند سارقین که اغلب در جلوی دوربین های مداربسته نقاب به صورت شان بود مدل و رنگ موهایشان را تغییر می دادند . ولی اندام سارقین در تمامی فیلم ها مشابه یکدیگر بود که در نهایت مأمورین با استفاده از منابع اطلاعاتی  توانستند سردسته این باند را شناسایی کنند که متهم به محض دیدن مامورین پا به فرار گذاشتند.

 مأمورین پس از تعقیب و گریز فراوان اقدام به تیراندازی کردند و موفق به دستگیری سردسته سرقت های مغازه ها و انبارها را دستگیر کنند که متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی به بیش از15فقره سرقت با همدستی نوچه هایش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت :  یکی از همدستان شان گریمور خوبی است و در مواقع سرقت با استفاده از گریم و گذاشتن موی مصنوعی سعی می کردیم در زمان سرقت قیافه مان راتغییر دهیم .

وی گفت : اجناس سرقتی را به یکی از بازاریان بسیار معروف و معتمد بازار می فروختیم چون می دانستیم هیچکس به او شک نخواهد کرد و پلیس به سراغش نمی رود.

آبادان سارق

متهم در اتاق بازجویی به مأمورین تجسس کلانتری15 پیشنهاد رشوه چند صدملیونی کرد و خواست تا او را آزاد کنند که مأمورین رشوه وی را نیز صورتجلسه کردند.

متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی شهرستان آبادان قرار گرفت وتلاش برای دستگیری  2 نوچه این متهم در حال پیگیری است.

لازم به ذکراست این 3سارق چند روز پیش وارد یک انبار شدند ونگهبان انبار را که پسر نوجوانی بود را مورد ضرب شتم قرارداده که وی هم اکنون دچار مشکلات روحی روانی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 529667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟