صدور حکم برای خاطیان حادثه سنگ نوردی اصفهان

به گزارش رکنا ، مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: با توجه به آسیب آرمان غیاثی ورزشکار عزیز کشورمان در حادثه سنگ نوردی استان اصفهان موضوع به صورت کامل توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بررسی و احکام لازم در این خصوص صادر شده است.

سید محمدشروین اسبقیان ادامه داد: بر این اساس مسئول برگزاری، سرداور و مسئول ایمنی مسابقه به لحاظ تخطی از شیوه نامه برگزاری مسابقات و عدم اقدام به اخذ مجوز به 18 ماه محرومیت قطعی و یک سال محرومیت تعلیقی محکوم شدند.

وی افزود: همچنین مدیر برگزاری به یک سال محرومیت قطعی، شخص حمایت چی نونهال مصدوم شده به یک سال محرومیت قطعی، داور مسیر به شش ماه محرومیت قطعی و باشگاه ورزشی اژکهن هم به شش ماه محرومیت قطعی محکوم شدند.

اسبقیان تاکید کرد: برخی افراد از جمله رییس، نایب رییس، مسئول کمیته صعودهای ورزشی هیات کوهنوردی استان اصفهان و مدیر سالن ورزشی ایثار ذوب آهن هم به دلیل عدم نظارت لازم بر حسن اجرای شیوه نامه مسابقات به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

او در پایان در خصوص اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از وقوع حوادث مشابه گفت: اعضای کمیته انضباطی فدراسیون ضمن تذکر جدی به مقامات مسئول در هیات ورزشی استان اصفهان مبنی بر نظارت بیشتر و جلوگیری از برگزاری مسابقات بدون مجوز تاکید کردند ریاست هیات استان هم باید اطلاع رسانی لازم در این خصوص به تمام اماکن ورزشی مربوطه را به عمل آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟