مرگ عادی مرد جوان یک قاتل داشت / پلیس هرمزگان فاش کرد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی یک قاتل متواری در شهرستان حاجی آباد شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری روز چهارشنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: درپی وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستاهای تابعه شهرستان حاجی آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در ابتدا این گونه به نظر می رسید که مقتول به طور عادی فوت کرده که پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و انجام کار پلیسی مشخص شد فرد مورد نظر توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات به فردی مظنون و با هماهنگی مقام قضائی وی را به پلیس آگاهی احضار کردند که ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد.

جعفری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و تناقضات موجود دراظهارات فرد مظنون، شک ماموران به وقوع جنایت بیشترشده و متهم مورد مصاحبه فنی و تخصصی قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های لحظه ای و پرفشاری کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از تکنیک های مصاحبه و بهره گیری از شیوه های خاص پلیسی این متهم ۲۵ ساله به صراحت به قتل متوفی در اواخر آذرماه امسال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: فرد قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟