به گزارش رکنا، شامگاه یک شنبه نخستین روز دی امسال ماموران کلانتری 161 ابوذر از درگیری مرگبار شش پسر نوجوان در پارک بهاران باخبر شدند و خیلی زود تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

تیم پلیسی با حضور در پارک بهاران با جسد خونین یک پسر 15 ساله که هدف چاقو قرار گرفته بود روبه رو شدند و چهار پسر نوجوان دیگر که در صحنه حضور داشتند در ابتدا دستگیر شدند و سپس هدف تحقیق قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در محل حاضر شدند و در تحقیق از چهار پسر نوجوان که همگی 14 و 15 ساله بودند مشخص شد که دو تن از دوستان شان ازچندی قبل با هم دچار اختلاف شده اند و در اینستاگرام برای هم کری خوانی کرده بودند تا این که برای پایان دادن به اختلافات شان با هم قرار ملاقاتی در پارک گذاشته اند و با به قتل رسیدن یکی از آن ها دیگری پا به فرار گذاشته است.

بنا به این گزارش، جسد پسر نوجوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت به دستور بازپرس غلامی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟