دروازه بان سرشناس خارجی بخاطر کتک زدن شدید همسرش دستگیر شد! + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، لوکاس پراتو مهاجم سابق سائوپائولو به ریورپلاته پیوسته و همه منتظر رویارویی او با تیم سابقش هستند.

اما این بازی حاشیه های دیگری هم دارد. ژان پائولو فرناندز دروازه بان ذخیره سائوپائولو در شهر اورلاندو در آمریکا دستگیر شده است. این بازیکن 24 ساله به علت کتک زدن همسرش دستگیر شده است. همسرش وی تصاویری از کبودی صورت و جای ضربات فرناندز را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

در گزارش پلیس نوشته شده است که ژان پائولو فرناندز در یک سوئیت در منطقه فلوریدا در حالی که به همراه همسر و دو فرزندش حضور داشته، به سمت همسرش حمله ور می شود و او را کتک می زند.

میلنا بمفیکا همسر دروازه بان سائوپائولو تصویری از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و نوشته است:" مردم، من در اورلاندو هستم و ببینید که ژان چه بلایی سر من آورده است. یک نفر به من کمک کند. ژآن من را کتک زد. من فقط عدالت را می خواهم. خودم را در دستشویی حبس کرده ام."

احتمالا باشگاه سائوپائولو این بازیکن را به خاطر خشونت خانگی تنبیه خواهد کرد و حتی احتمال فسخ قرارداد یکطرفه وی که تا 2022 اعتبار دارد هم وجود دارد. باشگاه سائوپائولو در بیانیه ای نوشته است:" باشگاه ما در طول 90 سال موجودیت خود همیشه سعی کرده که به اخلاق درون و بیرون زمین پایبند باشد."

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟