زندانی فراری اوین در محاصره پلیس امنیت تهران

به گزارش رکنا ، سرهنگ "سعید راستی" گفت: با دریافت دستوری از اجرای احکام دادسرای ناحیه33 اوین مبنی بر جلب و دستگیری متهمی فراری، به اتهام درگیری و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی بلافاصله موضوع شناسایی مخفیگاه مجرم فراری و دستگیری وی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیات اولیه حکایت از این داشت که متهم به بهانه استفاده از مرخصی از زندان بیرون و پس از رهایی از زندان در موعد تعیین شده بازنگشته است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت توانستند پس از یک ماه تحقیق و مراقبت های شبانه روزی مخفیگاه جدید این متهم را در حوالی خیابان مجیدیه شمالی شناسایی کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته روز بیست و چهارم آذرماه، با اطمینان از این که متهم در مخفیگاهش در حال استراحت است، عملیات دستگیری متهم آغاز شد.

راستی افزود: ماموران حاضر در محل موفق شدند در یک عملیات پلیسی زندانی فراری را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحمل مجازات کیفری تحویل اجرای احکام دادسرا دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟