راننده تاکسی وقتی به خانه اش رفت همه را شوکه کرد / اشک سمنانی ها درآمد + عکس

به گزارش رکنا، دختر خردسالش سرماخورده بود، او را به درمانگاه برد .همه دغدغه بازگشت سلامتی دخترش بود اما ناگهان اتفاق دیگری رخ داد.پدر مهربان دچار حادثه ای تلخ شد و سه فرزندش راترک کرد.

اما حالا اعضای بدن او به چند بیمار نیازمند اهدا شده است تنها دلیل آرامش خانواده اش است.

شنبه نهم آذرماه امسال بود که داوود 35 ساله راننده تاکسی شهر سمنان وقتی از سرکار به خانه برگشت متوجه شد دخترش سرما خورده است.

نگران بود ،طاقت دیدن بیماری هیچ کدام از 3 فرزندش را نداشت . وقتی برای استراحت کردن نبود. دخترش را در آغوش کشید و او را به درمانگاه برد.

چند دقیقه ای باید صبر می کردند تا نوبت شان شود و وارد اتاق پزشک شوند.اما درست در همین زمان بود که ناگهان مرد جوان بیهوش شد و روی زمین افتاد.معاینه پزشکان حاکی از آن بود که داوود دچار تشنج شده ،همان تشنج هایی که گهگاهی به سراغش می آمد.

بهروز فردوسی داماد خانواده دلسان است ،او که داوود برایش مثل برادر بود می گوید: داوود را به بیمارستان کوثر سمنان منتقل کرده بودند.

خودمان را که بیمارستان رساندیم داوود را دیدیم که روی تخت آرام گرفته و پزشکان درحال درمان او هستند. هنوز دلیل مشخص نبود اما تشخیص اولیه نشان می داد او دچار تشنج شده و پس از بیهوش شدن سرش با زمین برخورد کرده است.

از شنبه که این اتفاق رخ داد تا روز سه شنبه چشم انتظار بودیم که داوود دوباره سلامتی اش را به دست آورد اما روز سه شنبه بود که پزشکان آب پاکی را روی دستمان ریختند گفتند او دچار مرگ مغزی شده و هیچ امیدی برای بازگشتش به زندگی وجود ندارد.

پزشکان می گفتند اگر خانواده داوود رضایت خود را اعلام کنند اعضای بدن او به چند بیمار نیازمند پیوند زده می شود وبه آنها زندگی دوباره ای می بخشد. بهروز ادامه می دهد: همه چیز مثل یک خواب بود ،مثل یک فیلم  هیچ کدام از ما فکرش را نمی کردیم که یک روز درگیر این اتفاق خواهیم شد. وقتی پزشکان گفتند داوود دیگر به زندگی بازنمی گردد کمر پدرش شکست.اینکه از داوود دل بکنیم کار سختی بود اما پدرش ،همسرش و مابقی اعضای خانواده تصمیم گرفتند اعضای بدن او را اهدا کنند.

فردوسی می گوید: در این چند که داوود دیگر بین ما نیست جای خالی او به شدت احساس می شود اما همینکه چند خانواده با کمک داوود شاد شدند به ما آرامش می دهد.مطئن هستیم خدا هوای سه کودک خردسال داوود را دارد.

به این ترتیب و با رضایت اولیای بیمار مرگ مغزی ،او برای انجام عمل اهدا از بیمارستان شفای سمنان به بیمارستان سینای تهران منتقل شد .

دکتر ساناز دهقانی رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینا در این باره می گوید: با تلاش پزشکان متخصص کلیه های بیمار مرگ مغزی به 2 بیمار نیازمند اهدا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟