گفتگو با دزد تهرانی که توبه نمی کند! / خوش می گذرد ! + فیلم
حجم ویدیو: 23.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:29

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 149 امام زاده حسن در جریان سرقت های لوازم داخل خودرو قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این دزدی ها وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست پای در محل سرقت گذاشتند و پی بردند سارق به شیوه کلاف زنی یا همان خم کردن در اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده است.

تجسس های پلیسی در گام بعدی نشان از آن داشت که این سرقت ها به صورت سریالی در محله های ابوذر، فلاح، امام زاده حسن و خانی آباد رقم خورده است که در ادامه ماموران با حضور در محل های سرقت به بررسی دوربین های مداربسته پرداختند که خیلی زود تصویر یکی از سارقان سابقه دار که بارها بخاطر دزدی به زندان رفته بود به دست آمد.

ماموران در این مرحله پی بردند که فرزاد 24 ساله پس از طلاق پدر ومادرش در خانه مادرش زندگی می کند و از سن 13 سالگی شروع به سرقت کرده است.

همین سرنخ کافی تا ماموران با شناسایی مخفیگاه فرزاد در منطقه امام زاده حسن در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند و این جوان پس از دستگیری با خونسردی زیاد به سرقت های سریالی لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

گفتگو با دزد خوشگذران

فرزاد 24 ساله که از همان دوران تحصیلش پای در دنیای تبهکاری گذاشته و بارها به کانون اصلاح تربیت و زندان رفته می گوید برای خوشگذرانی هیچ کاری جز دزدی وجود ندارد که به راحتی پول خرج کنم.

سابقه داری؟

بله، 8 بار کانون اصلاح تربیت و 4 بار به زندان رفتم.

به چه جرم‌هایی دستگیر شدی؟

کیف قاپی، سرقت لوازم داخل خودرو و گوشی قاپی.

شنیدم از سن کم دزدی کردی؟

بله، 13 ساله بودم که همکلاسی ام موتور داشت و پیشنهاد داد با هم دزدی کنیم که سوار بر موتورش در خیابان ها کیف قاپی کردیم تا اینکه دستگیر شدیم.

خانواده ات از سرقت ها خبر داشتند؟

پدر و مادرم از هم طلاق گرفتند و درکنار مادرم زندگی کردم و بنده خدا چه کار می تواند بکند وقتی من کار خودم را انجام می دهم.

چرا دزدی؟

به مفت خوری عادت کردم.

چطور؟

یک روز دزدی می کردم و 3 میلیون تومان به دست می آوردم و راحت زندگی کردن و پول خرج کردن عادت کردم.

چرا سرکار نمی رفتی؟

یک ماه باید سرکار بروم که یک میلیون تومان حقوق بگیرم اما با یک سرقت 3 میلیون تومان به جیب می زنم، بدون هیچ دردسری.

با پول های سرقتی چه می کردی؟

خوشگذرانی.

یعنی چه کار می کردی؟

وقتی تو محل همه می گفتند فرزاد دستش تو جیب خودش است و پول خرج می کند حس خوبی به دست می آوردم و پول ها را هزینه میهمانی گرفتن و خوش گذرانی های شبانه می کردم.

آزاد شوی دوباره دزدی می کنی؟

بله.

تا کی می خواهی دزدی کنی؟

یا از این وضعیت خسته شوم یا مرا بکشند.

چرا؟

گفتم که به مفت خوری عادت کردم.

اعتیاد داری؟

نه، این خلاف را انجام نمی دهم.

حاضری یک فرزند مثل خودت داشته باشی؟

نه.

چرا؟

چون سخت است و می دانم مادرم را اذیت می کنم.

حرف آخر؟

حرفی ندارم و زندان برایم مهم نیست.

بنا به این گزارش، این متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار  مقام قضایی قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 522916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟