دستگیری 30 نفر از بی نظمی های این روزها در زنجان

به گزارش رکنا ، رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تعداد ۳۰ نفر که سعی در برهم زدن نظم و امنیت و آسیب رساندن به اموال عمومی و بیت المال را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

اسماعیل صادقی نیارکی اظهار داشت: با همت مسئولان استان و همراهی و همکاری مردم متدین زنجان شاهد حوادث ناگوار در استان زنجان نبودیم و مردم چند روز قبل به صورت مسالمت‌آمیز تجمع کرده و اعتراض خود را بیان کردند و اقدام خراب کارانه و شعارهای ساختارشکن در این خصوص نداشتیم.

او با اشاره به خروش امروز مردم متدین و ولایت مدار زنجان افزود: تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل (ره) و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت پیام راهپیمایی امروز مردم شهید پرور زنجان است.

رئیس دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه امنیت موضوعی نیست که مورد مسامحه قرار گیرد، اضافه کرد: امنیت خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و با کسانی که امنیت و آرامش مردم را به خطر اندازند برخورد خواهد شد.

صادقی نیارکی با اعلام اینکه دستگاه قضایی با افرادی که امنیت جامعه را مختل کند، برخورد قانونی می‌کند، افزود: ۳۰ نفر که قصد داشتند از اجتماع مسالمت‌آمیز مردم سوءاستفاده کنند و برنامه تحریک و به انحراف کشاندن مطالبات مردم را داشتند با درایت و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

او در پایان با اشاره به اینکه اجرای مدیریت سوخت بهانه‌ای برای برهم زدن عده‌ای اخششاش‌گر شده است، اضافه کرد: از مسئولین می‌خواهیم با کمک هم مشکلات مردم را حل نموده و مراقبت نمایند افزایش قیمت حاصل از افزایش قیمت بنزین برای سایر کالا و خدمات نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟