اظهارات سارق مسلح / فیلم سرقت مسلحانه او از بانک ملی جنجال به پا کرد+ تصویر

به گزارش رکنا ، سارقان مسلح که دو هفته قبل با اسلحه وینچستر به بانک ملی زاهدان یورش برده و 62 میلیون تومان سرقت کرده بودند در عملیات ضربتی پلیس زاهدان دستگیر شدند. سارقان مسلح 3 برادر هستند که یکی از آنها طراح اصلی نقشه سرقت بود. او در گفتگو با حادثه 24 جزئیات بیشتری از این سرقت مسلحانه را بازگو کردند.

چطور شد که تصمیم به سرقت گرفتی؟

من و برادرانم مشکلات مالی داشتیم و دنبال به دست آوردن پول بودیم که نقشه سرقت از بانک کشیدیم.

چرا تصمیم گرفتید به این بانک دستبرد بزنید؟

قبلا چند مرتبه از آنجا رد شده و دیده بودم که آنجا هیچ نگهبان و ماموری ندارد و سرقت از آنجا راحت است. بخاطر همین بعد از همفکری با برادرانم تصمیم گرفتیم از آنجا سرقت کنیم.

نقشه تان را چطور عملی کردید؟

از قبل 2 اسلحه وینچستر تهیه کردیم و روز حادثه در حالی که ماسک به صورت مان زده بودیم وارد بانک شدیم. مثل همیشه آنجا هیچ نگهبانی نداشت و کارمندان بانک تا ما را دیدند تسلیم شدند و همه پولها را به ما دادند. و در مدت زمان کوتاهی با کیسه پر از پول از آنجا خارج شدیم و فرار کردیم.

آنطور که اعلام شده شما بیش از 62 میلیون تومان سرقت کرده اید اما از مخفیگاه تان 57 میلیون کشف شده است. بقیه پولها چه شد؟

مبلغ دقیق پولهای سرقت شده را نمی دانم اما وقتی از بانک بیرون می آمدیم چند بسته پول روی زمین افتاد و چون عجله داشتیم فرصت نشد که پولها را برداریم و با همان پولهایی که توی کیسه بود فرار کردیم.

تو و برادرانت سابقه دار هستید؟

قبلا من چند مرتبه بخاطر مواد مخدر دستگیر شده بودم اما هیچ وقت دست به سرقت نزده بودم و این اولین باری است که به این اتهام دستگیر می شوم.

آیا زمانی که نفشه سرقت مسلحانه از بانک را می کشیدید فکرش را می کردید که دستگیر شوید؟

ما فکر همه چیز را کرده بودیم تا شناسایی نشویم اما گویا ماموران ما را از همان روزهای اول شناسایی کرده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟