اعدام برای سامان 32 ساله به خاطر اقدام پلید با منیژه 50 ساله

به گزارش رکنا، سامان 32 ساله سی و یکم مرداد سال 92 به دنبال رابطه پنهانی با یک زن 50 ساله به نام منیژه، وی را با همدستی دوستش عباس کشت و جسدش را در حوالی کن رها کرد. این پسر که با ردیابی موبایلش شناسایی و دستگیر شده بود به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: من در یک مغازه ساندویچی در حوالی کوهسار کار می‌کردم. زنی پولدار که به تنهایی در ایران زندگی می کرد و خانواده اش مقیم سوئیس بودند ، چند بار به مغازه ام آمد و از من خرید کرد. او چندبار با من درددل کرد و آخرین بار وقتی گفت آنتن تلویزیون خانه‌اش خراب شده من برای تعمیر به خانه‌اش رفتم و این شروع آشنایی ما با هم بود. حدود دو سال با منیژه در ارتباط بودم و چند بار همراه او به سفر ترکیه و تایلند رفتم. او قول داده بود کارهای مربوط به اقامتم در سوئیس را انجام دهد اما چون به وعده اش عمل نکرد با دوستم عباس تصمیم به سرقت پول‌هایش گرفتیم.من و عباس او را به پارکی در حوالی کوهسار کشاندیم و با هم او را خفه کردیم. سپس 180میلیون تومانی را که در کارت عابر بانکش بود سرقت کردیم.

با اعتراف های این مرد همدستش نیز بازداشت شد و مشارکت در قتل را گردن گرفت. متهمان هفته گذشته در حالی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار به اتهام مشارکت در قتل و کلاهبرداری رایانه ای پای میز محاکمه ایستادند که اولیای دم برای آن ها حکم قصاص خواستند.

در جلسه دادگاه سامان جرم خود را نپذیرفت اما عباس گفت: صاحب یک دختر بچه معلول هستم .برای درمان دخترم نیاز مالی شدید داشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم با سامان همکاری کنم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و سامان و عباس را به خاطر مشارکت در قتل به قصاص و به خاطر کلاهبرداری رایانه ای به زندان محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟