به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 12:45 دقیقه ظهر امروز همسایه های خانه زن جوانی در تماس با پلیس و آتش نشانی ادعا کردند که زن همسایه صبح داخل خانه بوده و خارج نشده است اما هرچه در خانه را به صدا در می‌آوریم کسی پاسخگو نیست و نگران او هستیم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 128 تهران نو و تیم آتش نشانی به خیابان دماوند، خیابان منتظری اعزام شدند و پس از بررسی های ابتدایی عملیات باز کردن در انجام شد که ماموران با حضور در خانه زن 18 ساله با صحنه هولناکی روبرو شدند.

جسد زن جوان غرق خون و در حالیکه سرش بریده شده بود روی زمین افتاده بود و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست شوهر قربانی جنایت را که یک نقاش ساختمان است هدف تحقیق قرار دادند و این مرد 26 ساله به ماموران گفت: همسرم، دختر عمویم بود و هیچ اختلافی با هم نداشتیم و صبح برای کار نقاشی ساختمان به محل کارم رفتم که در تماس پلیس متوجه به قتل رسیدن همسرم شدم.

بنا به این گزارش، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟